Onsdag - min favoritdag.


Gydars vad jag har ont i nacken :( Igår sa jag åt Danne att jag troligen skulle avboka min tid hos sjukgymnasten som jag har imorgon, TUR att jag inte gjorde det... nu längtar jag! Hoppas dom har nå bra knep för att få smärtan att lätta lite.

Idag hände nå skumt, jag började gråta... helt utan förvaning, på en lektion. Jag blev rent ut sagt rädd för mig själv. Vad hände? Jag har aldrig varit med om nå liknande. Och det var inte bara tårar som började rinna utan jag kände mig också jätte ledsen men som sagt, jag kan som inte säga vad jag blev ledsen över. SKUMT!

Onsdag idag, skönt. Jag vet inte varför men jag älskar onsdagar. Jag tror att det är för att då känner man att halva veckan har gått, snart fredag och helg. Ännu bättre känns de då man ser tillbaka till måndag och tisdag och känner att man gjort något vettigt ( för mig numera betyder det att jag varit i skolan och fått saker gjort ) Då är det nu bara slutspurten kvar. Imorgon och fredag. Skönt :)

Jag lade just Wille för att han skulle vila, han har väl varit tyst i ca 10 minuter och nu hör jag honom, det är lika att plocka upp honom, det låter inte som om han vill vila :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0