Rappa kalja!


Jag är nöjd med dagen. Vi började med att gå på stan och köpa presenter, en åt Erika som fyller år i 20 minuter till :) Och en åt hennes supergulliga son Alexander. Vi var på kalas där sen gick vi ner till oss och Wille fick vila en stund, sen pulkade vi vidare mot pappsen/moffa. Efter besöket där for vi och handlade på coop. Sen hem och inväntade finfrämmande av Dannes syster, Pirre och lilla Enya. Vi har spelat spel :) Jag har haft riktigt trevligt här på kvällen. Det är länge sen jag skrattat så mkt som jag gjort uder de här sista timmarna. Vi spelade rappa kalja och jag måste då säga att jag är en grym lögnerska ;) mohahaha!
Jag har skrattat så mkt att jag nu har ont i magen, kul ;P

Nu är det inget mer på schemat för idag, ska hoppa i kojs nu.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0