Spyan i halsen!


Jag sitter här och håller på att ladda upp bilder som skall framkallas, det tar sin lilla tid och trots att jag sa innan jag började att jag inte skulle framkalla så jäkla många bilder, men nå blir det en hel del ändå. Jag har ju så svårt att välja en bild av flera som tagits vid samma tillfälle :) Det blir ju såklart mest bilder på Wille och han är ju så söt på alla bilder så det gör det ju så svårt.. jag hade velat framkalla typ alla men det hade ju blivit en miljon stycken ;P

Jag mår jätte illa. Det gör det ännu jobbigare att sitta och vänta på att alla bilder ska laddas upp, jag vill bara gå och sova. Somna och glömma bort att jag mår illa. Men det känns som om det är nära nu... hojj! Men jag vägrar!
Om det är någonting jag verkligen hatar och har en liten fobi för så är det att spy. Jag bryr mig knappt om någon annan spyr, jag har inte så lätt för att börja må illa då någon annan spyr. Det är inte så att jag håller på att spy själv då. Men jäklar när jag själv gör det, då bölar jag! Det är så hemskt! Det gör nästan ont och är så obehagligt.... nä hojj! Jag håller mig verkligen tills det inte går nå mer... tills jag spricker nästan!
Intresseklubben antecknar gissar jag?! ;) hihi.

Nu är bilderna klara.. ska fortsätta med det så jag kommer i säng sooooooon!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0