ToppHälsa


Jag fick för mig att jag ville vara djup i det här inlägget men när jag väl satte mig här och skulle formulera mina tankar till meningar så gick det inge vidare bra. Så det får vara..

Jag och Wille har varit och rantat lite, först gick vi ut för att ta en liten promenix medans pappsen sov.. tänkte att jag passar på att gå förbi Ica och hämta ut mina skolböcker men där var det stängt, de öppnade först tolv så vad skulle jag då hitta på i en och en halv timme typ? Jo, vi knallade förbi familjen Krusbär (Krusberg annars men jag tycket det är gulligare att säga krusbär, dom är söta som bär där eller något ) ;) Blev där ett tag, sen tog jag och moster sällskap till Ica, hon skulle handla så det blev ju perfa det :) Nu sitter jag hemma, Wille sover, Danne har vaknat och jag ska sätta mig och ta tag i min filmrecension. Känner på mig att det kommer gå segt som attans men den ska vara klar till imorgon så det är ju bara att sätta igång.

Fick med mig ett erbjudande från ToppHälsa också ( tidningen ). Började man prenumerera på tidningen så fick man med en steg räknare (värde 150 kr ), en pilatesboll ( värde 250 kr ) och en DVD träna hemma med Blossom ( värde 200 kr ) + 3 nummer av tidninger dårå. Allt för endast 49 kr + porto på 29 kr. Man sparar 678 kr :P
Kanske man skulle gå på det :) Haha tänk vad kul att stå här hemma framför tvn och träna med Blossom, mohaha!
Det kör vi på ! :)

Nu pluggeripluggera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0