Uppdatering


Åh vad jag varit duktig på att uppdatera bloggen idag. Rätta takter :)
Inte så mkt intressant dock men vafan gör det ? ;) hihi.

Somnade med Wille vid sju-tiden i våran säng. Det var mysigt, det är inte så ofta man får sova bredvid honom. Han brukar faktiskt inte vela sova så, han vill helst sova i sin egen säng ( om inte med fammo och faffa, det har gått hur bra som helst tydligen, han har somnat på spurt mellan dom och sovit hela natten ) ;P. Men idag fick jag den stora äran men sen kom pappa Daniel och tyckte att vi myst färdigt tydligen. Han frågade ( läs: han VÄCKTE OSS ) om han skulle bära W till sin egen säng. Jäkla glädjedödare ;P Ok, jag hade bett honom göra det 20 minuter senare för då skulle jag ändå stiga upp och bänka mig framför det nya programmet som börjar idag på femman klockan åtta, Wipeout, det verkar ju galet :) Men iaf.. jag hade fått mysa i hela 20 minuter till :) Nu sitter jag och äter en sandwich glass och väntar på att klockan ska bli 20.00.

Ja, en liten uppdatering om hur det går med min filmrecension... not good! Jag har väl ändå kommit en bra bit men jag vet fasiken inte hur man skriver en sån. Jag får som inte ihop det till något vettigt. Bara en massa dravvel. Åh. Nå jag får hoppas på det bästa.. alltså att den skrivs klart av sig själv under natten och att jag får en positiv överaskning när jag kliver upp imorgon på morgonen ;D

Nu något annat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0