Fyrverkerier

Grabbarna drog ut tidigare idag så jag fick lite egen tid till att plugga, vilket gjorde susen. Skrev nästan klart mitt arbete till religionen. Rackarns skönt.

Klockan fem blev det dags att åka upp till malmberget och kolla när LKAB skjöt upp raketer, vi fick en bra plats och stod bland några andra och kollade på de fina fyrverkerierna.


Jag - Ser du vad fina raketer ?
Wille - Vad gör dom ?
Jag - Dom skjuter ju upp raketer, visst är det fint ?
Wille - Vem ska dö ?
Jag - Men inte är det väl någon som ska dö Wille ?
Wille - Jo
Jag - Varför tror du det ?
Wille - Men vem skjuter dom då ?

Min älskade gulleplutt, de här måste ju vara den fränaste åldern - han kommentarer är ju helt otroliga ;)
Man får sig många skratt och mååånga funderingar, ibland funderar man på hur dom små tänker egentligen :)

Ikväll ska vi se Grinchen, nog för att vi nyligen sett den men bara för att den är på tv så kikar vi den igen, tills Wille somnar (om man nu gör det innan den är slut men jag har en känsla av att han inte kommer att orka se hela)

Nu lite fejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0