God nyår ! :D


Snart bär det av mot familjen Johansson/Lundgren för nyårsmiddag :)  ok, några timmar kvar men det är planen iaf.
Wille och Danne har slipsarna på. Dom är redo att fira det nya året som kommer. Jag ska platta lite hår först, sen är jag också klar.

Mitt 2010 har varit bra, det startade lite sämre men gick till att bli ett riktigt bra år ändå. Nästa år kommer lillasyster/lillebror, det är de jag längtar mest till. För övrigt så hoppas jag att det kommer att bli ett toppen år på alla de andra vis också.

Ikväll ska vi skåla, jag har mitt alkoholfria vin jag. great ! Men framför allt så har jag ju mina pojkar som jag ska fira med vilket är det viktigaste :) I mitt glas hade de så kunnat vara Loka Päron, who cares ?
bubbel som bubbel :)

Gott nytt år på er !
.. och ni partypeople, nyår är överskattat, sup inte ihjäl er och var snälla mot varandra, det kommer en morgondag och framför allt ett helt nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0