Julen är här

Amy Diamond – Julen Är Här

Snart är det Julafton, idag har jag en känsla i kroppen som inte går att beskriva. Men den påminner mig om att det är jul, jag längtar till självaste julafton, det är en dag jag tänker släppa allt annat och bara fokusera på att njuta och umgås med mina nära och kära. Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på julfirandet, jag tycker att det är såå mysigt att fira jul, när man var liten älskade man julen pga alla julklappar man fick. Idag infinner sig en helt annan känsla på julen, jag tycker det är en varm och mysig dag. En dag man tillbringar med människor som ligger en närmast om hjärtat. Sedan Wille kommit till världen så är för honom man firar jul också, jag vet hur jag känt för julen när jag varit liten och vill att han ska tycka att julen är något speciellt han också.

och sen är det tillåtet att snöa på julafton ... den enda dagen man inte svär över att snön vräker ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0