0320


Nu några dagar senare så kanske det är dags att uppdatera, i brist på annat så tyckte jag iaf det.
Jag har bott här i 3 veckor nu. Känns betydligt mkt längre på något konstigt vis.
Där ett tag så kändes det mkt skumt men nu har jag som börjat vänja mig vid att det här är mitt hem, här är det jag ska bo, mitt och Willes hem :) Jag gissar att det gjorde mkt att få undan alla kartonger och tjoffs som gjorde att det verkligen såg nyinflyttat ut. Än finns det lite småsaker kvar men det ser mkt mkt bättre ut nu- Mkt tack vare min mamma som kom och sparkade igång mig, det behövde jag. Jag har som mest suttit och stirrat in i väggen tills hon kom som en räddande ängel, eller något. Skönt var det iaf.

Sen har jag dock lite saker jag verkligen måste få åtgärdat. Man vill ju som t.ex kunna duscha här utan att man har vatten upp till fotknölarna när man kliver ur duschen/badkaret. Avloppet är inte ett avlopp som fungerar som det ska. Det rinner väldigt mkt för sakta ner, det måste kirras (ska ringa imorgon), jag har vatten heeeeeeela badrumsgolvet (jag har ett stort badrum). Vägguttag är till för att kunna stoppa in kontakter i, nej det går inte i vissa. Man har uttag i taket för att kunna sätta upp lampor, sånt fattas (eller är inte som det ska vara). Ja, det finns mer. Men avloppet känns som prio ett, jag blir galen.

Annars så börjar skolan på tisdag igen, känns både och. Skönt att komma igång igen med lite rutiner och sånt, kanske sömnen blir bättre också (man kan ju alltid hoppas). Jag har fått såna sömnproblem. Jag har aldrig haft det, ja kanske att jag sovit för mkt. Men nu är det ju så att jag inte kan somna.. och när jag väl somnat så vaknar jag minst en gång i timmen, helt irri. Jag har alltid typ kunnat lägga mig på kudden och tjoff! så sover jag. Inte nu . . .

Men nä, nu ska jag sätta punkt här. Ska läsa ett kapitel ur min bok, Gone, baby, gone och hoppas på att jag blir lite tröttare :)

Har ställt klockan imorgon så man inte sover bort hela dagen, tänkte bara sova bort halva :)

Godnatt mina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0