Appdäjt!


Nyårsafton spenderade jag ute i Likavaara hos Jennys pappa och lillasyster med Jenny och hennes familj och med moster och hennes familj. Det var riktigt trevligt och jag ångrar inte en sekund att jag hakade på dit. Mkt god! mat, efterrätter/fika :) Sakerna som vi mummsade på var så goda att jag inte ens kommer ihåg namnen på dom, sånt där konstigt ;P MEN SÅ GOTT! =) Sen spelades det Wii och vi umgicks där, sköt rakter (små men roliga, jag tror faktiskt aldrig att jag skrattat så mkt som jag gjorde när det var raket uppskjutning) Jag sov över där, som alla andra och vaknade då även där, morgonen/dagen har också varit trevlig. Idag har jag varit väldigt trött sen jag kommit hem och nu ska jag smöra mig en smörgås, sen byta om till mjukisar och lägga mig och kika film :)  . .  jag har inte ännu bestämt mig för vilken. Svårt ju ! :D

Godnatt ifall jag somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0