Fejjan, vad äre för påhitt egentligen ?


Jag tror jag ger upp den ett tag, ska lägga ner facebook en stund. Det är ju läskigt hur beroende jag blivit av den, bara av att hela tiden gå in och läsa/skriva statusuppdateringar. . helt sjukt egentligen, vad får man ut av det ? Ska fundera på saken . . om man ska ta en paus, ha facebook-förbud i några dagar. . jag har ju klarat mig utan den tidigare ? Måste kanske prova känna på hur det var innan fejjan existerade i min värld. . . egentligen skulle man sätta dator (internet) förbud helt och hållet, bara för att känna hur det känns utan. Jag spenderar alldeles för mkt tid här.

Än så länge är detta bara en tanke .. ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0