Gör ett ryck


Allt känns så grötigt just nu. Jag har aldrig haft större lust att blogga än vad jag haft nu den senaste tiden, men det är det som varit så jobbigt, jag har inte vetat vad eller hur jag ska skriva. Jag har loggat in här på bloggen flera gånger om dagen och börjat skriva några rader men sedan ångrat mig .. men nu ska Tilda börja igen. Jag ska inte ta det här med bloggen så seriöst, ingen annan gör ju det ? Dom flesta skriver ju ( ursäkta mig men .. ) väldigt tråkiga saker, typ hej, idag har jag . . imorgon ska jag . .  ! Men det gör inget för jag tycker om att läsa de bloggarna iaf :)

Sååå, jag kan ju börja med att säga att jag varit i skolan idag, sen efter den så brummade jag ner till stan och shoppade lite, jag unnade mig ett linne och ett par leggings, en t-shirt också men som jag ska lämna tillbaka, den var inte så snygg här hemma.. snyggare när jag stod där i butiken. Sen handlade jag lite åt lillgossen också.
Kaffemuggar också, blev less på att dricka ur allt annat som inte är muggar :P
Jag fick MVG på ett prov - jag firade de med shoppingen ;)

Nä, nu ska jag göra någonting tråkigt, typ betala räkningar eller så diska. Ha !

Men ha det bäst hurrni :)


Kommentarer
Postat av: Tant_annci

Grattis :) klart att du är värd att unna dig ngt när du jobbat för det o lyckats!



ps

Du glömde väl inte att göra MVG-dansen

2010-01-26 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0