Måndag


En dag närmare allvaret och verkligheten igen. Snart börjar allt som heter skola och dagis igen.
Känns inte ett dugg bra, är inte ett det minsta taggad.

På torsdag har jag en tenta, vet inte vilken tid eller något men det går ju att ta reda på, däremot så har jag Wille då och han är ju inte anmäld till jourdagiset, så han ska först på dagis den 14 (?) tror jag. Så jag vet inte om jag kan lösa det, att någon kan vara med Willo på torsdag . . annars måste jag skjuta upp det.

Idag kommer min tvättmaskin mellan 15-18.
Pappa kanske skulle komma, om jag inte minns fel eller hörde fel igår . . har för mig att han frågade Wille om Moffa skulle komma och hälsa på honom idag.
Sen kanske Jenny och Gurre kommer idag också :D
Låter ju toppen ! :)

Jag ska slänga på mig och Wille lite andra kläder nu, vi går ännu i mysisar.
Sen ska vi slå igång lite bra musik, sen springa runt här och göra lite nytta tills någon kommer förbi ( hoppas som fan att det kommer någon nu, annars blire jobbigt ! ;))

Tjarrå !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kommer snart =) Ska bara klä på oss och lämna igen en film ;p

2010-01-04 @ 12:27:12
URL: http://divamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0