OMG


Kanske man skulle ta sig en minut eller två till att slänga in några rader här också.
Fast och andra sidan så vet jag inte vad jag ska skriva. Det känns som om det varit full rulle i mitt liv den senaste tiden, i alla fall i min skalle. Har haft mkt att tänka på i skolan. Men det börjar se ljusare ut nu, jag tror att det har löst sig och det känns förjävla bra måste jag säga !

Jag har även bestämt mig för att börja läsa Geografi på distans, så i förrgår slängde jag iväg en beställning på en geografibok så jag kan sätta igång soon as possible :D Jag har aldrig läst något på distans förr så vi får väl se hur jag kommer tycka att det är :)

Idag är jag hemma från skolan, jobbigt. Men jag orkade verkligen inte. Igår när jag kom från min gamla praktikplats så slog det bara till och jag fick feberfrossa, blev alldeles täppt i näsan/- och hela skallen kändes det som. Så nu sitter jag här dunder-förkyld. Men om jag orkar, eller jag ska verkligen försöka pressa mig till att plugga till tentan jag har imorgon, nervsystemet. Det är rätt mkt att få in och idag känns det som om det inte rymms annat än allt mit snor i mitt huvud :P nåjoo, jag får väl gå och fräsa en eller två gånger innan jag sätter mig ner med böckerna.

Sen ska Wille få sitt andra vaccin imorrn också, hoppas han inte får några biverkningar som sist.
Annars får man väl se vad helgen har att erbjuda.

Nu ska jag lägga mig och vila i . . . inte mer än två timmar, sen ska jag sätta mig och plugga. *lovar mig själv*.
Morbror Benna körde Wille till dagis idag, jag orkade fan inte. Hade de bara varit jag här så hade han blivit hemma, men som Benna sa . . då kommer jag verkligen inte få någonting som har med skolan att göra gjort idag. Och det är sant, så han erbjöd sig. Wille ar nöjd att få åka med honom till dagis, han surrade i ett om det :) Kuligt.

Nä, nu liggläge innan skallen pulserar bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0