Scarface


Ja, nå ska det vara jag för att lyckas med vissa saker :)
Jag har lyckats skära mig i ansiktet med en kökskniv (ni vet en sån där stor som man typ skär . . korv och typ annat med ;P )

Jag skulle hälla bort smulor från min ugnsplåt. Jag tog den från spisen, den och kniven som låg på den.
Jag vinklade den neråt mot diskhon, med kniven fortfarande i ena handen och vipps så hade jag skurit mig i nyllet. Haha!

Som tur var så blev det ju inte speciellt djupt eller så . . först syntes bara ett litet "rivmärke" på typ en centimeter, sen nu en halvtimme senare så är det mkt längre, kanske 5 cm över kinden, bra jobbat Tilda, bra ! ;D

Haha, nä nu ska jag gosa med Gustav som är här. Han är hungrig och hans mamma är och gör i ordning mat åt honom, så jag måste underhålla honom, med nöje ! Han är så söt min lillgroda :)

Ha det bra ! :D
snatr kommer min tvättmaskin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0