Skola hit och dit


Jag var och träffade min geografi lärare idag, jag ska ju läsa de på distans så vi gick igenom upplägget av kursen, vad jag ska göra och sådär. Jag gillar geografi faktiskt, har alltid gjort och jag vet egentligen inte varför men jag hoppas att det kommer gå bra att läsa kursen på distans, att det inte blir alltför tufft för mitt huvud.

Idag ska jag på "boskola". Jag ska lära mig hur det är att bo i lägenhet tydligen. Trots att jag stått på ett tidigare kontrakt i över 2 år, vad ska det vara för skillnad att stå ensam på ett kontrakt . . vad är det jag inte vet idag som jag visste då ? Ja, nåväl.. måste dit iaf för att få förnya mitt kontrakt sen.


Ikväll ska jag ta en pluggar kväll. Har tenta på fredag, så det är ju bra om man läser på lite.
Sen ska jag även läsa lite om hjärtat, än är det ett tag kvar tills den tentan men det är lika att börja i tid kanske. . nåmen en sak i taget ändå - ska inte lägga allt för mkt energi på hjärtat ännu, viktigare att ta det som kmmer närmast först, sen lägga allt krut på de andra sen. Bliiiiiir bra !

Nu ett ryck här hemma . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0