En sunny day :)


Hemma igen, vi for upp till min farfar och mös på hans altan. Wille har alltid så kul där, han gillar verkligen sin "farfar tore". Han skrattar alltid så mycket att han har svårt att få luft. Det är kul och farfar verkar ha det skoj med att leka med Wille också :) Efter besöket där så drog vi vidare mot gällivare och parkerade bilen hemma och gick på pressbyrån och köpte glass som vi satt och åt där på tågstationen, det var gode varmt att sitta där mot väggen.




För er som aldrig sett ett järnvägsspår ;)


Resten av dagen så ska jag nog inte göra så mkt mer än vad jag redan gjort, har rackarns ont i huvudet + mensvärk där hälften hade varit nog.

Nu plingade Carro så jag ska gå ut och ta ett bloss eller tio med henne strax så det är bäst att jag sätter punkt här så hon slipper vänta.

punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0