Det kan vara jobbigt att sova . .


Läkarbesöket gick . . bra tror jag :) Kom inte fram till så mkt, varken bra eller dåliga saker. Men det är ju bra, huvudsaken är ju att det inte är något farligt :) Hade ett riktigt bra blodvärde, 140 låg det på .. jag har aldrig haft så högt tror jag. Det var ju bra.

Jag och Wille har rullat chokladbollar idag, det var rätt kuligt. Willes farmor och farfar var här och åt middag också så dom fick äta av Willes chokladbollar till efterrätt :) - dom kanske inte var så vackra men dom blev goda !

Vi lade Wille där just efter sju någongång, en timme senare ropade Wille att han hade tappat tutten på golvet, så jag gick in för att hjälpa honom att få upp den, jag ger den till honom, han tar den och stoppar den i munnen vänder sig och och sträcker sedan på sig och säger " Mamma, jag orkar inte sova ". Haha, jag började tokskratta och kunde inte låta bli att lyfta upp honom i famnen och pussa på honom. Han är så gullig min son :) Man märker att han börjat bli stor då han börjat komma med så roliga kommentarer och sånt :)

Nä nu måste jag springa och kissa faktiskt, haha. (intresseklubben antecknar ?)
Sen ska jag sätta mig och plugga för provet imorgon (andningsorganen).

Men tjollahopp så länge ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0