Godnatti

Jag ger upp för idag nu. Jag är trött . .
Jag har försökt plugga här på kvällen till provet imorgon men det känns inte som om något fastnat .. så fort jag försöker komma ihåg vad jag läst då jag stängt ihop böckerna så får jag hjärnsläpp. Men jag orkar helt enkelt inge mer . . tror inte att det kommer hjälpa att sitta vaken och plugga nåmer heller. Bättre att gå och sova, läsa igenom det imorgon på morgonen innan jag åker till skolan. Efter skolan blir det att ta det lungt ett tag innan jag ska hämta Wille efter lunch, efter dagid blir det iaf att gå på marknaden en sväng. Nog för att man lär hinna med det ändå, har ju hela helgen på oss. Man går ju ändå bara ett eller två varv sen är man lite less.  Eller så är det så att det brukar vara så jäkla trist väder ute så fort det är marknad. Annars tycker jag att det är rätt trevligt med marknad då det är lite folk ute i farten, är det fint väder så är det ju ett stort plus i kanten. Hur som helst blir det inte att shoppa låss på marknaden, då det ekar i börsen, nå kanske man får ihop några kronor till en munk iaf, det hade ju inte varit helt fel :)

Nä just ja, nu kryper jag till kojs. Men jo, bilden ovan är på kusinerna Enya och Wille som sitter i Dannes famn på kusin Albins dop. Tyckte det var en rätt gullig bild, tagen av Pierre.

Godnatt mina damer och herrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0