Helg

Jag var på väg att hoppa över skolan idag då jag försov mig, då kändes det som om den här dagen var förstörd. Sen när jag satte mig i bilen så var tanken på reserven och då fick jag ännu större lust (anledning) till att skippa skiten idag. Men jag är nöjd över att jag for då provet gick bra och jag fick tillbaka mina examinationsuppgifter med kommentarer från min lärare i social psykiatrin. Lämnde även in en försenat arbete till kursen Etik och livsfrågor också. Så det kändes som en vettig dag i skolan. Är på ett bra humör även idag !

Idag blir det att gå på marknaden när jag hämtat Wille från dagis, vilket jag ska göra på en timme ungefär. Då åker jag då från malmberget iaf :) Synd att det inte är lika fint väder ute som det varit tidigare i veckan, det är så typiskt nu när det är marknad. TYPISKT MARKNADSVÄDER !

Sen får vi se vad som händer, är aningen sugen på att åka ut till min mamma och mysa hela helgen med henne, Wille och storebror :) Men jag ska fundilera på saken. . . .

Nu ska jag plocka ihop lite här, innan jag ska åka.

Hejdå så länge !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0