Makeover


Jag har planer på att bli långhårig istället för att klippa det :)
Hade varit fränt, vill verkligen ha långt hår men det tar ju sån rackarns tid och helst nu när jag måste jämna till frillan då den är väldigt ful just nu. Rätt långt framtill, sen kortare i nacken. För det var så vi klippte mig sist, fast då var frillan i sig mkt kortare, snygg. Nu när den vuxit ut så ser den förjävlig ut. Måste ordnas !

Nåmen, jag och Wille är hemma idag. Wille har hostat hela natten, sovit jätte oroligt och är inte alls helt kry idag.
Jag vaknade med ett tungt huvud jag också, så vi stannade hemma. Får se hur det utvecklar jag. Förhoppningsvis så är vi pigga och fräscha (stava?) redan imorgon !

Nu fryser jag, ska klä på mig lite mer.

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0