Myror i brallan



Färdig skolat för idag. Idag har vi fått träna lite på stump-lindning.
Är på ett jävla bra humör, otroligt skönt . . med tanke på att jag sitter här på tom mage och inge nikotin i kroppen. Igår rökte jag bara en cigg på hela dagen och hittills har jag inte rökt alls :) Bra bra !

Nu ska jag laga mig lite mat sen ska jag faktiskt inte göra ett skit i några timmar, där kring tre måste jag åka och hämta Wille, sen är det dags för läkarbesöket för min del. Efter det måste jag sätta mig och plugga lite på andningsorganen som jag har ett prov på imorgon.

Trots mitt strålande humör så har jag en obehaglig känsla i kroppen . . myror i brallan kanske ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0