Ny energi


Jag kan som inte slita mig ifrån bloggen, av någon anledning så känns det som om jag har så mkt helt plötsligt att skriva om . men grejen är ju att jag som inte har det ändå.

Just nu känner jag bara för att åka bort, lämna vardagen någon vecka. Hade som inte varit helt fel. Jag hoppas att ekonomin kan tillåta en liten tripp nästa lov iaf. . behöver hämta lite ny energi någonstans ifrån. Jag håller mina tummar och tår. Finns det möjlighet så kommer jag och Wille iaf att åka i väg, kanske till härnösand. Det är ju rackars smidigt att flyga dit. Flyget går från gällivare, direkt till kramfors och därifrån är det 5 mil till härnösand, så finns det någon vänlig själ som hämtar upp oss därifrån så är det ju bus enkelt. Flygningen tar typ en timme, sen typ en halvtimme med bil därifrån sen, så på 1½-kanske 2 timmar så har vi åkt ca 72 mil.. istället för ja . . . 8-10 timmar med bil.. eller hur jäkla lång tid det nu tar att köra dit med en två-åring som kanske inte vill sitta och åka 72 mil i ett svep. Men ja, ni hajjar.. mkt smidigare med flyg :)
Jag vill så gärna, så himla rackarns jätte gärna åka dit ! ge mig en resa dit är du snäll :)

Nu tänker jag iaf gå och sova.
Tror förresten att min lille håller på att bli krasslig, hör hur han hostar innifrån sovrummet :(

Godnatt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0