Rökning dödar

Jag har försökt sluta, jag har lyckats i månader, börjat igen och försökt på nytt ett X antal gånger men inte lyckats de senaste gångerna. Nu är det dags att göra ett nytt seriöst försök, eller nej . . jag ska inte försöka lyckas, jag ska lyckas !

Sen några dagar tillbaka har jag sagt att jag inte ska köpa cigg själv, men bjuds det så får jag . . sätter jag ett förbud så kommer jag bara att bli mer sugen, bara för att jag inte får. Jag säger fortfarande samma sak. Men nu ska jag försöka att även skippa de cigg jag får röka. Istället för att mata beroendet hela tiden, jag ska ju ändå sluta. Varför ta den där enstaka per dag . . kanske klarar jag mig utan ? Det gör jag !

Jag tycker att det har gått bra nu den här veckan, men då har jag rökt varje dag minst en men inte fler än fem som mest någon dag. Men det låter ju bara onödigt, eller det är onödigt.

Tilda, you can do it ..
Nu fimpar jag !


Kommentarer
Postat av: Lottie

Hejja Tilda, you can do it! :) Jag säger som så; kunde jag sluta med både snus och cigg så kan du! JAG HEJJAR PÅ DIG!

2010-03-20 @ 12:38:41
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0