Senaste nytt


Imorgon ska ja förnya kaluffsen, ska bli spännande ! :D
Ska först till skolan och ha lite redovisning om hindusimen, känner mig inte alls nöjd med arbetet men det fick duga så som det blev, så det är bara att redovisa det vi har och hoppas på det bästa, förhoppningsvis duger det !

Var förbi försäkringkassan idag, det visade sig att jag fått beslutat grundat på enbart mig .. tydligen var inte Wille inräknad. Handläggaren hade missat att jag in min ansökan hade barn. Galet, först får jag vänta i flera månader på beslutet, för att hon glömt att registrera beslutet, hade jag inte kommit in och efterlyst mitt bidrag så hade det antagligen dröjt ett bra tag till. Sen när hon väl registrerar det så blev det inte rätt så nu ska jag vänta ännu längre. Typiskt, man ska sitta och vänta på dom men när det gäller tvärtom, att man ska betala nå pengar till staten då jäklar ska det gå undan. Knas.

Nå men skit samma, jag hoppas bara att det nya beslutet går fort att ta, fattiglapp som jag är behöver stålarna !

Nu ska jag sova.
Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0