Sick


Här har Wille varit sjuk i lite mer än en vecka nu. Feber och en rackarns hosta. Febern har hållt sig borta nu i en, två dagar. Hostan sitter ännu kvar och det är en väldigt jobbig hosta :( Men det värsta av allt är ju att han inte äter, knappt dricker men vi har lyckats få i honom lite varje dag ändå. Vällingen som han aldrig annars brukar strejka över, han dricker den jämt den har han total dissat de här dagarna och nå fast föda sätter han inte ens i munnen, en bit på sin höjd sen är det som bra. Då säger han att han är mätt och tackar för maten. Något irriterande, vi vill ju att han ska äta såklart.

Nåväl, jag hoppas att det vänder nu för idag så åt han några skedar kräm med mjölk, framsteg!
Väääldigt dålig i magen är han också, känns också mindre kul. Då har dricker och äter så lite, då är ju diarré det sista som behövs kanske ?

Nu har jag också blivit sjuk. Typiskt, jag blir alltid sjuk på mina lov :)
Nå det är bara att gilla läget, inget att göra åt saken.

Jag och Wille ska lägga oss på soffan nu och kolla Lejonkungen eller Djungelboken, vå får se vilken det blir, Wille får äran att välja mellan de två :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0