Skin skin


Solen skiner och jag känner mig på bra humör idag, bättre än på länge då jag varit så trött hela dagarna.
Men i natt har jag sovit hela natten non-stop. Fick sova ända till klockan nio och jag börjar först klockan 12. Det är riktigt skönt att slippa stressa runt här för att hinna till dagis och skola i tid. Nåväl, men det känns iaf skönt att vara pigg då jag ska till skolan för en gångs skull, sen efter skolan lär jag vara som en klubbad säl igen. Men imorgon ska jag till läkaren, hoppas på att vi kommer fram till något som kanske leder till att denna trötthet går över.
Är ju som måttligt less nu . . . grrrr !

Igår gjorde jag bort lite skolarbeten som jag ska lämna in idag, det är också mkt mkt mkt mkt skönt ! Då är det som ur världen. Ska göra lite ikväll också, eller kanske direkt efter skolan :)

Men att . . . nu så är det bäst att sätta i gång med att klä på mig, Wille är påklädd redan men jag segade lite då jag tyckte att jag hade massa tid till det men nu är det inte så länge kvar tills lillgrabben ska vara på dagis.

Så ja, påklädning nästa ! :D
Ha den bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0