tack för att ni finns :)


Jag tycker att det är så himla roligt att skriva blogg då man kikar på statistiken att det faktiskt är ett gäng med folk som läser :) Som jag .. och några andra säkert sagt tusen gånger är ju att det hade varit kul/intressant att veta vilka alla är. Men samtidigt så är det lite charmen kanske . . man vet att det är folk som läser men man vet inte precis vilka :) Gulligt .. eller något :P .. kul iaf att man inte skriver för . . . blinda ögon (?) :) (tänkte istället för typ .. prata för döva öron) haha men nu vet ju jag att fast man är blind så kan man ändå läsa min blogg .. men ja, ni hajjar ? ;)
ÄÄÄÄH!

Jag är trött. Jag tar och säger godnatt nu, ska bara kika in till min lillgrabb som jag just nu hör ligga och surra en massa i sömnen, där brås han då på sin "lilla" morbror ;)

Nu godnatt :)

Kommentarer
Postat av: denise wallberg - ♥

fin blogg! :D

2010-03-25 @ 23:59:52
URL: http://denisewallberg.blogg.se/
Postat av: fia

Jag läser!!!! ;D

2010-03-26 @ 00:45:11
URL: http://lanthow.blogg.se/
Postat av: moster R

Jag har koll på dig :P

2010-03-27 @ 19:33:46
Postat av: pelin

jag läser förstås!! :) Elin hedman

2010-03-28 @ 07:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0