Vilket väder !



Vilket härligt väder !
Vi har då varit ute idag, har varit riktigt skönt måste jag säga . . nu till kvällen efter middag och så så lär vi nog vara så där mysigt trötta . . det är härligt !

Jag lekte liten igen och klättrade upp för en snöhög, man är inte lika smidig numera ;) men kul var det. Wille står nedanför och ropar: KOM NEEEER ! :)

Wille har hjälpt mommo och skotta ute med både spade och fyrhjulingen :) Han njuter av att vara här i nattavaara, då han får vara ute och med MOMMO dessutom, han måste leva livet just nu ! :)









Just ja, vi har ju även hunnit städa ut bilen lite snabbt så där, så bra man kan utan dammsugare och vatten.
Har plockat ihop allt skräp och alla kläder som jag har haft liggandes över hela bilen, till och med två par skor.
Sen torkade jag instrumentpanelen med såna där tvättlappar, haha.. sen klart ! :D

Till middag blir det köttgryta, mumma tror jag !
Och ikväll blir det lördagsgodis, jajjemen :)

Nu har jag en mamma på min axel och Wille i hennes famn, ska leka med dom.
Hörs säkert senare :)

Tjarrå !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0