25 år


Ja det där med att hitta låten .. går inge bra alls !
Nåväl, har hunnit vara till skolan en snabbis idag. Hade bara en halv lektion, sen fick jag åka hem igen .. har nu ingenting förrän klockan två.

Jävlar i min låda vad kallt det var i morse också.. hojj !

Jag har en .. konstig känsla i kroppen måste jag säga. Det är en pirrande känsla. Jag vet inte om det är en bra känsla eller en dålig, både och .. den får mig att må illa. Har mått illa i flera dagar. Samtidigt som pirret kan vara något bra, så känns det som ändå som en oroande känsla. . läskigt iaf. . och det går säkert över snart :)

Snart fyller vi år också. . på söndag, så helgen kommer att vara räddad - ska väl ge mig på bakandet en sista gång, sist blev det katastrof - ok, kanske att ta i men jag blev inte nöjd och bestämde mig för att skippa bakandet, jag köper i stället. Haha.  Wille har iaf varit och handlat tallrikar till sitt kalas, han har pratat om spidermanmotiv hur länge som helst, väl på affären blev det då verkligen inte det, blev nåååågot annorlunda än det men men :)
Egentligen hade han velat ha tomtetallrikar - men där satte vi stopp. Jag har ju till och med vägrat att köpa hem julmust redan. I december börjar man jula, inte tidigare ;)
Japp så det nalkas iaf 25 år kalas , Wille 3 år och jag blir hela 22 :) Coolt ? Mjo :D

Just ja, ska dela med mig av en bild eller två på min stora kille.






Kommentarer
Postat av: Lottie

Söt han är! Och hallå, att vägra julmust? Är ni helt från vettet? Jag har redan druckit mer julmust än jag själv vill erkänna...........

2010-11-08 @ 14:05:52
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0