Bloggeliblogg


Jag har hunnit med massor sen vi kom hem.
Umgåtts med Jenny och Gustav, sen när dom for fortsatte jag att glo på idol som precis hade börjat,  surrade med min mamma, drack glögg, julmust, åt cheeseballs, kollat ännu mera idol, kollat facebook, lagt mig med Wille, somnade en stund (bara en snabbslummer tydligen men kändes som fleeeeera timmar), kollat idol igen, fejjat och nu bloggar jag till Peters stämma där på idol där han säger att det nu är dags för Cirkus Möller. Så under idol har jag hunnit massor, förutom att se hela programmet som var tänkt.

Wille var så söt, han kom fram till mig och sa försiktigt "Mamma, jag vill gå och sova .."
Sagt och gjort, självfallet skulle gossen få gå och sova

Jag vill göra detsamma men tyckte att det kändes för tidigt då jag låg där. Funderar på att fördriva lite tid med att ta ett bad och sedan spela lite nintendo, de sistnämnda lät verkligen jobbigt - tror jag skippar det fast jag är väldigt ivrig över att få klara banan som jag är på nu :)

Jajja.
Hej så länge ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0