Det går bra nu ..


Eller så inte ..

Det är tungt i skolan just nu. Min skalle håller på att explodera.
Gjorde iaf ett prov idag, jag satt 3 timmar men hade fått sitta 2 timmar till men jag var så gott som klar, jag lämnade dock ett moment som jag faktiskt inte kunde, jag gjorde så långt jag kunde där men ..
Resten av provet gick galant, sen om jag har gjort rätt det är ju en helt annan fråga ;)

Nu tänkte jag sätta mig ner och plugga ikapp lite företagsekonomi, om jag orkar ? :)

Är förretsen sugen på ett Nintendo DSi



eller en Mini- PC :)



Jag vet bara inte vilken dator det i så fall hade blivit, är så dålig på att veta vad som är bra och vad som är sämre och vad som är skit :P haha.



Synd att allt kostar, man får drömma lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0