Det var de det



Fick just gossen i säng, tur att vi inte ska upp lika tidigt imorgon som idag.
Har haft en halvbra dag idag, morgonen var kul - var riktigt spännande och roligt att vara hos tandis med Wille. Sen blev jag dock väldigt trött, illamående och yr så jag for hem och sov ett par timmar innan jag började skolan.
Väl i skolan så gäspade jag mig igenom två lektioner, den första kom inte ens läraren på, missade säkert anledningen till detta igår då jag inte gick på den lektionen..
Efter skolan var det dags för att hämta gossen från dagis och sedan tanka, tankjävlaluckan hade ju såååklart frysit men efter många om och  men (slag och slitande) så fick vi upp den. Tankade och for sedan och käkade med Carro och Patrik. De bjöd oss på kycklinggryta, mumma :)

Hemma igen så satte vi oss ner, jag och Wille och ritade en stund innan det var dags att gå och sova .. men Wille ska ju bara så mkt innan han kommer till sängen.

NU mina damer och herrar är det dags att slänga i väg ett samtal till min söta hönaböna i Götebooorg. Sen blir det troligen en film och det inte blir allt för sent :)

Ciao dårå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0