Ett finger i mitt öra


Jag kan inte sova, jag vaknade för några timmar sedan och märkte att jag inte hörde något på höger öra, min första reaktion var att jag hade ett jävla lock i örat ..  men hur mkt jag än gäspar och tuggar så släpper det inte. Jag har gjort några egna undersökningar. Jag bad Danne säga något medans jag höll för det andra örat, jag hör något - alltså jag hörde att han sa något men typ som att han mummlade något ner i kudden och väldigt lågt. Så hörsel har jag men dock inte någon höjdar hörsel. Jag hör ungefär som om man håller för öronen .. för trots att man håller för öronen så hör man ju att folk pratar, ibland kanske vad dom säger också men inte alls tydligt.

Jafan, det känns som om jag har ett finger i örat ...

Hur fan känns en vaxpropp ?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Pröva böja dig ner med huvud mot golvet ^^ eller sitta med huvudet vid knäna uppochner. Det brukar hjälpa ifall det inte går att gäspa/tugga bort locket. :)

2010-11-12 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0