Idiot !


Idag när jag och Wille promenerade från parkeringen på väg hem så kom det en gubbe gåendes bakom oss, ur en port här på gården. Han sprang ikapp oss och ville skaka hand med Wille men det ville inte lillkillen utan han gömde sina händer bakom sin rygg men gubben försökte fortfarande ivrigt att skaka hand med honom, Wille backade och gnällde fram några nej, jag sa till sist åt honom att han inte ville det. Då gick han i väg , han kom säkert 3, 4, 5 meter framför oss innan han vände och sprang tillbaka emot oss och fram till Wille och lyfte upp honom i famnen. Behöver jag tala om att Wille skrek redan från det att han kom springandes mot oss, och ännu mer där han plötsligt är i famnen på gubben ? Då började jag koka och sa åt gubbjävlen att släppa honom, han verkade inte förstå vad jag menade så jag slet tillbaka Wille i min famn samtidigt som jag svor och kallade gubben för idiotjävel och säkert en massa annat. Gubben släppte Wille och mumlade fram ett snabbt och kort ursäkta och sprang sedan i väg ...
Wille grinade och skrek hela vägen in och mellan gråten och skriken säger han att gubben skulle ta honom och att han spottade på farbrorn.

IDIOT!
Hur tänker folk egentligen ?
För mig spelar det ingen roll om det var av godhet eller för att vara dum han gjorde så. . fortfarande så gör man inte så ! Jävlar vad arg jag var !

Kommentarer
Postat av: Lottie

Men vad fan, jag hade nitat gubbjäveln! Stackars Wille!

2010-11-17 @ 09:00:00
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0