Kvällsmys


När jag och Wille kom hem så låg stora grabben redan och sov så jag och Wille mös framför en film.
Alldeles nyss gick lillgossen och sov så nu är det bara jag vaken. Funderar på att kolla om vi har någon bra "tildafilm" som jag kan lägga mig och glo. Tänkte även smälla på en ansiktsmask, denna gång en peel of, men det måste jag nästan göra före filmen för hur kul är det att pausa för att sedan springa i väg och ta bort klet från fejjan .. nä vi tar en sak i sänder. .  Jag kom på en sak ! (springer iväg)

............ har kladdat på den nu, för då kan jag sitta med den under tiden som jag nu avslutar blogginlägget och sen ska söka en film .. och säkert hinna med fäjsbookk också :D

Skönt med lite egen tid ändå. Jag har mina killar hemma - perfekt !
Men jag märker inte av dom :P hihi.

Nu söka fram en film ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0