Lördags skit :)

Idag är man ju frisk som en nötkärna, hade lite ont i magen på morgonkvisten men det har släppt.
Jag och Wille tog ett förmiddagsbad - innan kletade jag och Danne in oss i en av mina ansiktsmasker som jag köpte förra veckan från kicks, denna gillade jag mest hittills. Wille kallade de för bajsmask, undra varför ?



.. efter badet så har vi mest spelat nintendo, i olika former.
Nintendo 64 på tvn och Nintendo DS i soffan :) haha vilka nördar !

Till middag är jag sugen på tunnbrödrulle. Skulle sitta fint faktiskt ! :D
Undra om någon är sugen på att gå och handla ? ;) Kanske kan göra en deal, jag klarar bossen åt honom (som han snart grinar över att han inte klarar) om han går och handlar ? Lät som en bra plan ;)

Jag uppdaterar sedan om hur det gick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0