MAGSJUKA ?!


Åh nej !
Idag vaknade jag av att Wille klagade över magont och sen började kräkas. Jahapp, hej magsjuka är ju det första man tänker på. Jag ringde till dagis och sjukanmälde honom och fröken där sa att magsjuka inte lät omöjligt då en annan fröken nyss/är hemma med just den sjukan så. . Wille är ju mest ledsen över att inte få gå på dagis han :(
Det läskiga är att jag igår satt hemma hos min moster och berättade om hur Wille betett sig de två gånger han har haft magis .. det där slår aldrig fel. Nämner man magsjuka så är det någon som får det, så ha inte högläsning när ni läser min blogg - ni kan åka på magsjuka ;)


Nåväl, vi får väl se hur detta utvecklas sig. Än har han "bara" haft en spyomgång, nu ligger han på soffan alldeles likblek och kollar Emil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0