Sunday


Ungarna har anlänt :)

Wille tyckte att det var skitfränt att Julia och Stoffe satt här i soffan när han vaknade, han sken upp så fort han såg dom. Nu busar dom på här, mkt roligt :)

Till lunch ska jag göra våfflor åt dom hade jag tänkt, är ju rätt gott och lite roligare lunch att bjuda på så här vid ett sånt här speciellt tillfälle som detta. Det är inte ofta man har dom helt för sig själv, oftast är ju deras mamma och pappa med :) Inget fel på det heller, det är ju rätt trevligt att umgås med dom också ;)

Just ja, måste betala en faktura nu, skulle ha gjort det redan i fredags.
Gör det nu när jag kom på det, är som lika.

Men vi hörs.

Och jo, igår gick Danne och handlade och jag är skyldig honom att klara bossen åt honom när han ger upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0