"Tandleeeekarn"

Ja, idag har Wille varit hos tandis, han ville inte sitta i stolen, han tyckte att den var häftig men han skulle inte sitta i den själv. Så mamma Tilda fick sätta sig först och sen fick gossen sitta/ligga i min famn. Jag tycker iaf att han trots det var jätte duktig, han gapade stort som en krokodil när hon bad honom och lät henne räkna tänderna, 10 st nere och 10 st uppe - 20 tänder hade han och inte ett endaste tandtroll, så det blev ju ett lyckat besök och Wille fick välja mellan klistermärken, tatueringar eller sudd för att han varit så duktig - han valde suddet ;)

Sen när det var dags att klä på sig och gå ut så ville han inte det, hans kulle stanna kvar i väntrummet han, där hade dom en spis och en massa andra leksaker som han hellre ville leka med ön att gå på dagis. OTROLIGT ! Tror att det är första gången han säger att han inte vill gå till dagis, har inte trott att det finns något han hellre hade gjort men nu vet jag det, han skulle hellre leka i väntrummet hos tandläkaren :)

Nästa gång han ska dit är om 2 år .. han får vänta länge innan han får leka där igen :P

Imorgon är det min tur ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0