TANDVÄRK


Fy satan vad ont det gjorde att vara hos tandläkaren idag. Jag vet ju att jag har ett hål, idag skulle hon kika på det och eftersom de inte vill röntga mig så var hon ju tvungen att kolla själv i munnen noga för att se hur hålet ser ut, och varje gång hon nuddade där så ilade det som satan, det gjorde så ont. Jag kunde inte hålla mig, jag kunde inte vara tyst, så varje gång hon var där och sprutade vatten eller "skrapade" där så började jag sparka med benen och gnälla, jag hade kunnat börja grina. haha.

Hur som helst fick jag en tid till tandläkaren för att kanske laga tanden, i och med att det var så svårt för henne att se idag så sa hon att tandläkaren får kika och sedan ta beslutet ... just nu vill jag inte tillbaka dit. Vafan, jag kommer vela ha bedöving INNAN de ens börjar undersöka tanden.

Jaja, om en timme ska jag till skolan iaf, kanske får tillbaka provet ? Hoppas det och hoppas att det gick bra.


Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0