Torsdag


Ingen vidare start på dagen, jag har varit med om detta förr men blir ändå blir jag lika orolig varje gång.
.. återstår ju att se.

Annars har det varit en underbar morgon, vi vaknade i godan ro, låg och surrade en stund, klev upp, åt frukost, Wille satte sig och kolla Pettson och Findus, jag hoppade i duschen. Nu sitter jag här i morgonrock och har över en timme på mig att bli klar, det är skönt att slippa stressa jämt :)

Armen still hurts, igår fick jag sån jävla smärta i överarmen, bara helt plötsligt ?
Smorde in hela överarmen med voltaren och gick sedan och lade mig, jag har vaknat flera ggr under natten, typ varje gång jag rört mig eller ska vända mig för att armen har värkt så då.. jag fattar iiiingenting ?
Nå, det går väl också över .. någongång :)

Nä, nu ska jag hoppa i lite kläder och sedan slänga på Wille lite kläder också. Han ska på dagis idag, rackarns glad är han för det :)

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0