Ultraljud


Idag har vi fått en glimt av lillo ♥
Beräknat förlossningsdatum flyttades från 26 April till 6 Maj - hela 11 dagar men jag är bombsäker på att det inte stämmer, eller helt hundra kan jag ju inte vara men ... Nåväl, ut kommer ju bebis förr eller senare, oavsett vilket datum som står i journalen, så egentligen spelar det ju ingen roll.
Känns bara som att jag redan varit på smällen hur länge som helst och nu förlängdes det ytterligare med 2 veckor nästan :P Äh, huvudsaken att vi får en bebis.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen brevid min stora bebis, min underbara gokille, Wille


Kommentarer
Postat av: micksan

Vad härligt! :) Fast förstår att det är trist att bli bakåtflyttad. Jag blev också det, dock bara 3 dagar men det kändes ändå trist. Nu kom hon ju ändå före både bf:et jag själv räknat på och bf:et enligt UL. :)

2010-11-25 @ 12:49:32
URL: http://micksan.org/lillalyckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0