Blahiblaha

Jag läser webbdesign i skolan och det är rätt intressant då jag faktiskt vill lära mig.
Jag vill göra om min design på bloggen också, är nöjd med den men är ändå rätt less, känner att det är dags för lite nytt.

Annars sitter jag här och tänkte ta tag i lite pluggeri, har bara en liten detalj kvar som jag glömt bort. Men det går undan på två röda. Är väl just därför jag skjutit upp det sen i fredags, "ja men det går ju fort, det hinner jag göra sen... ". Här sitter jag nu, imorgon ska det vara klart. Så det är ju bäst att göra det nu medan jag ännu kommer ihåg.

Snart kommer D hem med lite morötter åt mig, jag skickade honom att handla de åt mig eftersom han ändå var ute och gled runt :) ..

Nä, nu ska jag kika om vi har någon vettig film att glo ikväll .. och just ja, göra klart den där uppgiften till skolan !

Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0