Byaraggen



Ok, provet gick sådär. Inte åt helvete och inte full pott heller. Det kändes som att det gick ok. Sen får vi se sen när jag får tillbaka det hur pass bra ett ok för mig är :)

Nu har jag just packat. Ska åka ut till byn ihelg. Det har jag sett fram emot länge nu, bara åka ut dit och vara med min familj där. Det är mysigt. I LIKE !

Jag och Wille väntar bara på pappa Daniel och på lillebror/morbror Benjamin som är och shoppar.
Sen när dom är klar och Danne kommer hem så ska vi dra, först ut till Carro och fira henne. Hon blir ju stora flickan imorgon :) Sen vidare mot nästa by.

Men hej så länge dårå ! :D


Jo förresten, snodde en grej från min pappas status på fejjan!


En svensk och en amerikan snackar om lite av varje. Amerikanen säger: - We've got George Bush, Johnny Cash and Bob Hope! Svensken svarar: We've got Fredrik Reinfeldt , no cash and no hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0