Distant dreamer


Här hörs Duffy vrålandes ur mina högtalare, sitter här och lyssnar musik och läser bloggar i väntan på att åka upp till skolan och ha två lektioner, webbdesign och matte. Jag hoppas verkligen att vi får tillbaka våra prov redan idag, det hade ju inte varit helt fel för det är det enda jag går och tänker på efter ett prov, hur gick det egentligen ?

Sen ikväll ska jag försöka börja med mitt hemprov i Religion B, jag är verkligen kass på religion. Och detta prov går ju som ut på att argumentera och jämföra och ha sig. Inte riktigt min grej. Det är ju svårt att argumentera om någonting som man egentligen inte har någon susning om. Ha ! Jaja men det ska väl gå det också. Det måste de ju göra annars blire inget betyg för mig i den kursen och det vill jag ju ha såklart. Så det är ju bara att göra sitt bästa, what else can I do ? Juuust.

Okejokej, dags att dra sig härifrån och slänga på sig en tröja och sen gå mot bilen.

Hoppas ni får en toppen dag allesammans !
Au revoir !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0