Frääääääscht


Imorgon ska jag tömma kameran. Har inte idas göra det tidigare då jag varit utan dator eftersom jag tyckt det varit för krångligt att slänga in dom på Dannes dator. Men nu när min pärla är hemma igen så ska det bli andra bullar, då kan jag börja bjuda på en bild eller två ibland igen.

Nu ska jag lägga mig i våran nya renbäddade säng, som jag har längtat. Det är bland det bästa jag vet, att lägga sig i en alldeles nyrenbäddad säng. Sen ska det bli intressant att känna efter hur sängen känns på riktigt, det är ju inte samma sak att sova en hel natt ( flera år i en och samma säng ) än att provligga en säng i typ några sekunder i butiken. För att vara helt hundra på om man gillar sängen eller inte så borde man ju iaf övernatta minst en natt i butiken för att veta. Men det går ju som inte, eller jag har ju visserligen inte frågat men jag tror ju inte det ;D haha.
Så ja, det ska bli kul :P

Nåväl, ska dejta John nu.
.. Och mysa med min lillkille som redan ligger i våran säng och håller den varm.
Min älskade lilla goskit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0