I need you


Våran lilleman stängde sina blå före klockan ens slagit 18.00. Jag väckte honom några gången men han somnade bara om, försökte med en massa knep men nej, så till sist bestämde vi oss för att fick sova vidare helt enkelt. Vi tänkte ju först att det skulle bli omöjligt att få honom att sova till natten om han skulle blåsa på länge redan då. Men i stället så gjorde vi honom klar för att sova för natten så fick han fortsätta sova. Nu återstår det bara att se om han sover hela natten eller om han ska upp mitt i natten då han sovit klart ;P

Ikväll börjar Idol. Känns lite uttjatat men vafan .. jag lär se det ändå, iaf de här första uttagningarna, de kan ju vara rätt fräna ibland .. och bra. Finns ju faktiskt en del " Hallelujah moments " också.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar, fast jag har inte så många bloggar jag läser nåmera .. har rensat en massa på bloglovin och tagit bort såna som aldrig uppdaterar eller som skriver om saker som inte intresserar mig helt enkelt. Har haft en massa onödiga bloggar.

Nu hade jag behövt nya, så har ni en blogg ni vill dela med er av så give it tooooo meeeee. Eller vet ni någon annan blogg som ni tycker är bra så kan ni ju tipsa om den också, så kan jag ju sen avgöra om jag tycker om dom.
Man hade ju kunnat slänga ihop en lista på alla tips :) .. och så hade jag kunnat lämna en kommentar om vad jag tycker om bloggen och så :) .. kanske ? Vad tycks ?

Äh, jag behöver bloggar att läsa iaf ! :D Så om ni är snälla kan ni ju hjälpa mig med det :)

Nu är det bara en kvart kvar till idol, ska slänga ihop en kopp thé.
Ciao så länge !

Kommentarer
Postat av: Anonym

frankragnarsdagbok.blogg.se

2010-09-07 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0