Idag gäller det. ..



Jag är så förbannat trött .. klockan är halv tolv men det känns som om den bara skulle kunna vara sju på morgonen typ. Så irriterande. Nåja, ska snart slänga på mig lite kläder och åka till skolan. Sen är det bara att fara direkt och hämta hem pojken, sen måste jag minsann gömma mig någonstans .. i någon garderob eller så med hörselkopor (kan ju alltid låna Willes)  så jag kan plugga i lugn och ro.. min eftermiddag/kväll kommer att bestå av ett enda pluggande. Har historieprov imorgon och förståååår inte hur jag ska kunna få in allt som vi gått igenom och antecknat i min skalle. Det är ju huuuuur mkt som heeeeeeeeelst. Jaja, ska läsa papprerna om och om igen, det som fastnar, det fastnar och det som inte gör det får vi hoppas inte kommer på provet.

Efter imorgon så är även min helg räddad, då är det nästa prov som ska göras, ett hemprov och det ska lämnas in på måndag och jag har inte ens börjat. . så jag behöver inte ens fundera på vad jag ska hitta på till helgen, vad skööönt! .. not?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0