I'm bad !


Jag är verkligen ingen bloggare !


Sitter här och gäspar, för ovanligehetens skull ? Not !
Jag är så trött dygnet runt så att allt känns jobbigt.

Har matteprov på fredag och jag kan nästan inget ur de kapitlet vi nu håller på med, så jag tror ju inte att det kommer gå så bra. Fast jag ska plugga och lära mig de här närmsta dagarna, sen får det gå som det går.  Kan ju iaf hoppas att jag lär mig så pass att jag blir godkänd.

Snart ska jag åka upp till skolan. Har kort dag idag och det är rackarns skönt. Slutar redan halv ett och har ännu inte ens börjat. Jag börjar klockan 10.  Jag fundilerar på att ta med mig matteboken upp och sitta kvar där och plugga lite, tror det kan bli mer gjort då.

Willegrabben har fotografering idag på dagis, han fick på sig en ny snygg skjorta med ett par snygga jeans till som han fick av mommo. Han tyckte att han själv var snygg så det var ju bra det ! :)

Jajja. Nu ska jag göra mig redo.
Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0